Standaardlidmaatschap - w.s.v. DES-Ugchelen 2020

Standaardlidmaatschap
€ 29,00
De contributie van w.s.v. DES-Ugchelen bestaat uit twee elementen, te weten de bijdrage aan de vereniging alsmede de afdracht ten behoeve van de wandelbond (Koninklijke Wandel Bond Nederland). Voor de vereniging wordt boven de 18 jaar € 10,00 p.p. per jaar in rekening gebracht. Daarnaast wordt er Bonds-afdracht à € 19,00 per lid doorberekend.

GENIET VAN DE VOLGENDE VOORDELEN:

W.s.v. DES-Ugchelen is aan gesloten bij de KWBN (Koninklijke Nederlandse Wandel Bond) Met de Wandelvoordeelpas van de KWBN heb je als DES-lid veel voordeel. Neem je deel aan een wandeltocht? Zorg dan dat je je wandelpas paraat hebt. Want op de tochten van KNWB-lidorganisaties krijg je minimaal € 1,- korting.

W.s.v. DES-Ugchelen (NL-043) is een van de 130 verenigingen die aangesloten is bij de Nederlandse Federatie voor Volkssport.

€ 5,- korting op de inschrijving van de Vierdaagse Apeldoorn.

• € 5,- korting op de inschrijving van de Vierdaagse Nijmegen.
  • Gratis toegang tot de KWBN rustpost.

• 1 dag gratis deelname aan eigen wandeltochten; de Zwientjestocht, de Stiefeltocht en de Palissandertocht.
  • Bij alle andere tochten die je loopt betaal je zelf het inschrijfgeld.
  • Mogelijkheid tot deelname aan busreizen naar het buitenland tegen gereduceerde prijzen.
  • Mogelijkheid tot deelname aan een wandelweekend naar het buitenland tegen gereduceerde prijs.
  • Mogelijkheid tot deelname aan Extra
    Activiteiten tegen gereduceerde

prijzen.

Mogelijkheid tot aankoop van diverse verenigingskleding tegen gereduceerde prijzen. Polo, Fleecevest, jas, petje etc.

4 x per jaar digitaal het clubblad "De Nieuwsflits".

Deze Wandel.nl Evenementen Jaargids 2020 is hét overzicht van KWBN wandeltochten in Nederland. De gids heeft een handzaam formaat en bevat toch alle informatie die je nodig hebt.

5 x per jaar het Wandelmagazine "Wandel.nl" in uw brievenbus.
Enthousiast geworden na het lezen van al deze voordelen, wandel dan mee om de passie te ervaren van het wandelen bij onze vereniging.