Zwientjestocht Covid-19 - w.s.v. DES-Ugchelen 2020

Voor het eerst in de geschiedenis van onze vereniging

DE ZWIENTJESTOCHT
28 FEBR 2021
AFGELAST
Wandelsportvereniging DES-Ugchelen heeft de afgelopen tijd een plan opgesteld om verantwoord, Coronaproof, de Zwientjestocht te gaan organiseren. Deze voorbereidingen voor ons wandelevenement zijn al in volle gang.

Voor het eerst in de geschiedenis van onze vereniging moeten we jullie mededelen dat de Zwientjestocht op 28 februari 2021 niet doorgaat. De Covid noodwet is verlengd tot 9 februari en we weten niet of deze wet zal worden verlengd. Daarom zijn wij genoodzaakt ons prachtige evenement af te lassen.
Het is een moeilijk besluit, maar wij achten het niet verantwoord om het evenement door te laten gaan. Het COVID-19 moet eerst onder controle zijn. De gezondheid en veiligheid van onze deelnemers en vrijwilligers staan voor ons altijd voorop.

Wij hopen u dan ook op een van onze volgende evenementen weer te mogen verwelkomen om er samen weer een fantastisch evenement van te maken!