Stiefeltocht Covid-19 - w.s.v. DES-Ugchelen 2020

6 JUNI 2021
AFGELAST
Wandelsportvereniging DES-Ugchelen heeft de afgelopen tijd voorbereidingen getroffen om verantwoord, Coronaproof, de Stiefeltocht te gaan organiseren. Deze voorbereidingen voor ons wandelevenement waren al in volle gang.

Maar helaas net als onze Zwientjestocht moeten we jullie mededelen dat ook de Stiefeltocht op 6 juni 2021 niet doorgaat. De Covid noodwet is namelijk verlengd tot 1 juli. Daarom zijn wij genoodzaakt ons prachtige evenement af te lassen.
Het is een moeilijk besluit, maar wij achten het niet verantwoord om het evenement door te laten gaan. Het COVID-19 moet eerst onder controle zijn. De gezondheid en veiligheid van onze deelnemers en vrijwilligers staan voor ons altijd voorop.

Wij hopen u dan ook op een van onze volgende wandeltochten weer te mogen verwelkomen om er samen weer een fantastisch evenement van te maken!